0723939450
0723939450

Home

מחיר השכרת מטוס פרטי


כאשר מדובר בשירות של השכרת מטוסים או מטוס פרטי להשכרה , מדובר בפרטים רבים המשפיעים על המחיר ולכן אין הצעת מחיר אחידה עבור כל המטוסים.
קודם כל המחיר של מטוסים פרטיים תלוי בזמינות המטוס ודחיפות הטיסה, כמות שעות טיסה ומרחק טיסה, צריכה ואיכות הדלק סילון (דלק ירוק, יותר יקר אבל לא מזהם את האויר), סוג ורמה של המטוס הרצוי, מסלולי אויר פנויים, עלות חניה בנקודת המראה ונחיתה, וכו’…המחיר של המטוסים הפרטיים יכול להיות מושפע מדגם המטוס בו תבחרו, תאריכי הטיסה, מספר הנוסעים ועוד הרבה פרמטרים אחרים שיש לקחת בחשבון לפני שנותנים הצעת מחיר מתאימה.

לכן, אם אתם רוצים לדעת כמה יעלה לכם להשכיר מטוס, חייגו אלינו עוד היום! בשיחת הטלפון נוכל לברר מולכם את כל הפרטים המתאימים וכך לתת לכם הצעת מחיר מתאימה עבור השירות לו אתם זקוקים, או ההפך – להציע לכם הצעה המתאימה לתקציב שאתם יכולים לעמוד בו. אתם מוזמנים ללחוץ על הקישור צי המטוסים ולצפות בצי המטוסים המגוון והעשיר שלנו, או לבחור מהרשימה את הדגם שאתם מחפשים: ססנה סייטיישן 2 ססנה סייטיישן 3 ססנה סייטיישן 5 ססנה S/2 גאלפסטרים G4 גאלפסטרים G200 הוקר 800XP צ'לנג'ר 600

האם זה שווה את המחיר? השכרת מטוסים פרטיים לעיתים הכרחית, במיוחד עבור אנשי עסקים, אך רבים בוחרים להשתמש במטוס פרטי רק לצורך החוויה – ין אם זה לכניסה מרשימה לאירוע, הגעה מהירה למקומות שונים, הצעות נישואין או אירועים פרטיים או כל חגיגה אחרת. אם מעולם לא טסתם במטוס פרטי, אל תוותרו על החוויה של טיסה פרטית. גם אם נראה לכם כי המחיר יכול להיות יקר, מדובר בחוויה שתעשיר אתכם ותמלא אתכם ותעניק לכם זיכרונות נעימים ומאושרים.

מחיר השכרת מטוס משתנה מבחירת היעד שאליו תרצו להגיע וכמות הנוסעים שברצונכם להיות על גבי המטוס, עלות השכרת מטוס פרטי חלה על השכרה מלאה של כל מושבי המטוס ללא תלות בכמות הנוסעים בפועל. באמצעות צי המטוסים תמצאו מטוסים קלים הנקראים מטוסי טורבו פרופ אשר מסוגלים לבצע טיסות קצרות המתאימות לאזורי אגן הים התיכון, טיסה לקפריסין, טיסה פרטית למיקונוס ועוד טיסות פרטיות לחופשה הקרובה למדינת ישראל. מטוסים אלו מסוגלים לבצע טיסה פרטית של עד 6 נוסעים לכל היותר במחירי טיסה אטרקטיביים במיוחד, טיסות פרטיות במטוסי סילון יבטיחו לכלל הנוסעים חוויה שונה ונעימה יותר, במטוסים פרטיים להשכרה הכולל בתוכו מרווח פנים, דייל\ת על המטוס, ארוחת קייטרינג, נוחות טיסה שקטה ונעימה, מושבים נוחים ומרווחים. טיסות פרטיות במטוסים סילוניים מתחילים ממגוון גדלים לבחירה וצורכי הלקוח החל מ 7 מושבים, 8 מושבים, 10 מושבים , 12 מושבים, 14 מושבים. לכל מטוסי סילון עלות שונה ובהתאם ליעד הנבחר. חברתנו מספקת שירות השכרת מטוסים פרטיים בדרך המהירה ביותר ומאפרת לכם לקבל הצעת מחיר מהירה עבור כל נתיב טיסה שתבחרו. בימים אלו ובתקופות לחוצות בשדות תעופה שונים בעולם השימוש בטיסות פרטיות מאפשר לכם גמישות רבה לבחירת שעת טיסה ותאריך בו תרצו להמריא\ לנחות בכל יעד בעולם. אפשרויות נוספות לביצוע טיסות ישירות ליעדים בהם הצורך להגיע בטיסת המשך מספק לכם פתרון מצוין להגיע ליעד בדרך המהירה ביותר ובזמן הקצר במטוסים פרטיים. מחיר השכרת מטוס משתנה בהתאם לבחירת סוג המטוס והיעד אליו תרצו להגיע, בנוסף לאחר הנחיתה ביעד באפשרותכם שצוות המטוס ימתין לכם החל ממספר שעות בודדות ועד למספר ימים ביעד על מנת שתחזרו יחד לארץ במקום לבצע הזמנה נוספת לחזרה ובה עלות הטיסה תהיה כפולה. פעולה זו מחייבת אותנו לקבל את כל אישורי החניה מהשדה הבינלאומי שאליו הגענו. חניה עבור יום שלם משתנה ממדינה למדינה ועלותה סביב 150 דולר לשעה או החל מ 2000 דולר ליום שלם.

בימים אלו ולאחר התפשטות מגפת הקורונה COVID – 19  שינויים רבים חלים בכל מדינה ולכן חשוב להתעדכן באמצעותנו אילו דרישות קיימות בכל מדינה אליה תרצו להגיע. היתרון של הגעה במטוס פרטי לעומת טיסה מסחרית היא השמירה על ההיגיינה באחד ממטוסי ההשכרה שתבחרו, היכולת לבצע את הטיסה בזמן שנוח לכם וכמובן פרטיות מוחלטת שלכם ובני משפחתכם יחד.


 חייגו אלינו לטלפון 072-3341773 ונשמח לעמוד לשירותכם! יעדים מומלצים לטיסות פרטיות – הקליקו על כל יעד כדי לקרוא עוד על המטוסים הפרטיים שלנו


מחירים ויעדים לטיסות פרטיות שבוצעו דרכנו:
השכרת מטוס פרטי לקייב LLBG – UKBB $22,300
השכרת מטוס פרטי לחרקוב LLBG – UKHH $22,400
השכרת מטוס פרטי לשטוקהולם LLBG – ESSA ִִִִ$31,000
השכרת מטוס פרטי לדיסלדוף LLBG – DUS $29,800
השכרת מטוס פרטי לזמביה LLBG – FLLS $56,600
השכרת מטוס פרטי לפרנקפורט LLBG – EDDF $21,800
השכרת מטוס פרטי לטשקנט LLBG – TAS $36,600
השכרת מטוס פרטי ללרנקה LLBG -LCLK $8,900
השכרת מטוס פרטי ללרנקה או פאפוס במטוס דו מנועי 4500$
השכרת מטוס פרטי לקובנה LLBG – KUN $28,600
השכרת מטוס פרטי לסנטוריני LLBG – JTR $14,800
השכרת מטוס לבודפשט LLBG – LHBP $21,800

דילוג לתוכן